8.8
klantbeoordeling
5000+
mensen geholpen

Een professioneel bedrijf

Een professioneel bedrijf

Graag!

Je weet wat je wilt, je wilt aanbieden waar jij in gelooft en wil niets liever dan jouw klanten bereiken en een goede klantbeleving laten ervaren. Je merkt dat je niet altijd bereikt wat je wilt in het ondernemen en organiseren van jouw mooie product, dienst en passie. Je bent druk met de dagelijkse dingen en het ontbreekt je aan tijd. Je bent je ervan bewust dat de systemen en processen die je ooit hebt bedacht en zo zijn gegroeid niet meer passen bij de huidige situatie. Misschien voelen ze onnodig complex, foutgevoelig of onoverzichtelijk? Voor een verbeterslag heb je de frisse blik, antwoord op de Hoe-vraag nodig en een plan van aanpak.

Dit komt veel voor, is logisch maar vraagt om daadkracht. Dit is mijn vak.

Beter werken
Met behulp van business analyse, door processen en systemen te optimaliseren werk je aan kwaliteit. Hierdoor kan iedereen efficiënter werken. Het verbetert de dienstverlening aan de klant en biedt meer duidelijkheid. Zo’n verbetering is lastig door te voeren door de mensen die dicht op het werk zitten. Zij zitten er midden in en hebben het vaak niet meer door. Uitzoomen lukt beter vanuit de zijlijn in plaats van midden in het veld.

Mijn naam is Germo Bekendam, Professional Organizer. Als sparringpartner voor ondernemers, directieleden en professionals bied ik al ruim 20 jaar mijn diensten aan. Laten we samen de gewenste resultaten boeken! Daarbij kun je zoal denken aan:

  • Verder professionaliseren van jouw onderneming (PR en marketing).
  • Uitzetten van een concreet, praktisch plan om veranderingen door te voeren.
  • Werkprocessen van bijvoorbeeld sales, PR, marketing, logistiek of administratie verbeteren.
  • Het CRM (her)inrichten waardoor klantgegevens eenduidig en betrouwbaar zijn.
  • Digitaliseren van processen zodat er minder papieren dossiers aanwezig hoeven te zijn.
  • Werkzaamheden overdraagbaar maken zodat er geen probleem ontstaat bij het wegvallen van personeel. (denk aan het vertrek van een belangrijke collega).
  • Het opruimen en structuur aanbrengen in een (digitaal) archief zodat niemand ooit nog hoeft te zoeken.
  • De werkplek en werkwijze samen met medewerkers organiseren zodat zij overzicht en rust hebben in hun werk.
  • Afstemming van werkzaamheden van medewerkers zodat er helderheid is binnen de organisatie en een betere samenwerking tot stand kan komen.
  • Wat ik niet kan aanbieden is financieel management en technische ondersteuning.

Wilt u geld besparen en de winst verhogen door:

  • Grotere flexibiliteit in de organisatie door te voeren.
  • Hoger servicelevel voor de klant realiseren met minder kosten.
  • Verbeterde klantbeleving.
  • Realisatie van doelen, wensen en ideeën.
  • Opfrissen en updaten van de werkwijze, uitstraling en doelstellingen
  • Een hogere productiviteit.
  • Kortere doorlooptijden.
  • Minder faalkosten?

Mijn werkwijze

1. Kennismaking

In een kennismakingsgesprek inventariseer ik welke procesverbeteringen haalbaar kunnen zijn. Omdat ik ook vragen stel over de omvang, complexiteit en specifieke werkwijzen in je bedrijf geef ik aan het eind van dit kennismakingsgesprek een indicatie geven over de investering die ik kan bieden om de gewenste kostenbesparing op te leveren. Je weet nog dezelfde dag wat ik je kan aanbieden, de mogelijkheden die ik zie en wanneer we dit kunnen realiseren.

2. Start – Inventarisatie

Met mijn praktische en logische bril op, doe ik een kort onderzoek naar de knelpunten. Daarvoor voer ik gesprekken met medewerkers, bekijk ik werkplekken, gebruikte formulieren en ondersteunende ICT-systemen. Daarna geef ik je exact aan welke verbeteringen je kunt verwachten en kan ik mijn eerder gegeven indicatie specifieker maken.

3. Actie op de werkvloer en in het veld

We gaan aan het werk. Ik werk samen met medewerkers en overleg over de te nemen stappen. Soms is het zinvol medewerkers te trainen in het gebruik van nieuwe methoden. Ik lever een compleet, werkend en optimaal functionerend werkproces af. Je zult positief verrast zijn.

Facts

  • Verdere professionalisering van jouw organisatie, uitstraling en “body”.
  • Een afgebakend project dat tot gegarandeerd resultaat leidt.
  • Processen en systemen die het bedrijf robuust maken.
  • Zorgvuldige omgang met bedrijfsgegevens en geheimhouding verzekerd.
  • We werken samen op basis van integriteit en vertrouwen.
  • Een uurtarief van € 100,- exclusief 21% BTW.

Zullen we kennismaken en samen jouw organisatie gereed maken voor de komende fase?

Ik maak graag nader kennis.

Vriendelijke groet, Germo Bekendam

Afspraak plannen?

Dat kan per mail germo@organizingworks.nl telefonisch 06 – 53 13 36 84

Ik wil een afspraak

 

"De cijfers op de afdeling zijn voor het eerst op tijd. De medewerkers hebben het idee dat ze minder druk zijn.."

Peter
CFO