8,8

200+ klantbeoordelingen (Bron: Springest.nl)

Zoek in deze site

Referenties MKB


Deze uitzendorganisatie heeft meerdere vestigingen waar vestigingsleiders de dagelijkse leiding voeren. Naast de dagelijkse leiding zijn ze actief met acquisitie, klantgesprekken en gesprekken met werkzoekenden. Dit resulteert in een volle agenda, of een agenda die niet ‘bij te houden’ is. Één van de vestigingsleiders is Daniëlle, ze had het gevoel dat ze werkte naar de waan van de dag. In een 1:1 Werkplek Training van slechts anderhalve dag heeft ze haar werk georganiseerd en houd ze zich nu goed aan het systeem. Ze heeft haar collega’s op de vestiging aangestoken en die werken nu allemaal met de To Do Methode.

Daniëlle – rayonmanager Accord Harderwijk:

“Organizing Works is professioneel. Die mij middel van een prettige praktijkgerichte werkplektraining, motiveert tot het nemen van bepaalde beslissingen, die ertoe leiden dat je grip hebt op je werk en veel meer kunt bereiken in veel minder tijd. Het vergt discipline, maar daar krijg je veel voor terug! Ik wil Karlijn ontzettend bedanken voor het inzichtelijk maken van mijn werkzaamheden en het beter leren plannen en organiseren.”

Alleman biedt activiteiten, diensten en cursussen voor alle inwoners van de gemeente Rhenen. Één van de medewerkers had aangegeven graag begeleiding te wensen bij het organiseren van haar werk ter voorkoming van een burn-out.

Hierop besloot het management alle medewerkers te trainen door middel van de Organizing Clinic. Hiervoor is ook door de verzuimverzekeraar financiële ondersteuning gegeven. Daarnaast had Alleman het heel slim georganiseerd door ook de financieel adviseurs van de organisatie uit te nodigen voor de Clinic zodat men op dezelfde wijze ging werken.

BAS is een buitengewoon persoonlijk financieel adviesbureau dat mensen bijstaat bij de grote veranderingen in hun leven, zoals het kopen van een woning, een echtscheiding, het starten en het hebben van een onderneming en stoppen met werken.

Organizing Works heeft BAS bijgestaan in het komen tot een structuur in de digitale bestanden door middel van een structuursessie. Daarnaast is voorafgaand aan de verhuizing naar een nieuwe locatie ondersteuning gegeven door meerdere professional organizers die met BAS o.a. het magazijn hebben aangepakt.

Bestisol is al meer dan 30 jaar actief met het renoveren en isoleren in de particuliere en zakelijke markt. Werken in de bouwsector is in deze tijden spannend en vraagt veel van mensen. Men kan zich het niet permitteren een opdracht te laten liggen of afspraken niet na te komen. Ook zijn de faalkosten (door bijvoorbeeld verkeerd inmeten) nu onaanvaardbaar.

Op aanraden van een collega ondernemer is de mede-eigenaar aan de slag gegaan met de 1:1 Werkplek Training. Hij moest hiervoor veel scepsis van anderen pareren, want hoe lang zou hij het vast houden? Na de training begon het proces pas. Inmiddels zijn we een half jaar later en heeft hij bewezen dat de To Do Methode voor hem werkt.

‘Structuur in bedrijfshygiëne’ is de slogan van BioFriends. Deze structuur bieden ze door middel van schoonmaaksystemen die tijd besparen. Het was voor BioFriends een logische stap om ook naar binnen in de organisatie te kijken en daarbij de begeleiding van Organizing Works te vragen.

Door middel van Bedrijfsorganizing is iedereen stuk voor stuk begeleid. Dit heeft geleid door meer rust, overzicht en onderling duidelijke afspraken.

In het midden van het land, in Hoevelaken, zit De Velden Accountants en Belastingadviseurs. Enige tijd geleden zijn ze verhuisd. Dat was een ideaal moment om getraind te worden. Terwijl het verhuisbedrijf alles afkoppelde, inpakte en verhuisde heeft het voltallige personeel een Organizing Clinic gevolgd op de locatie van Organizing Works in Nijkerk.

Floor Stembert, directeur van deze twee medische centra voor dieren, had een aantal specifieke leerdoelen voor haar individuele training. Het creëren van meer overzicht en efficiënter werken waren er twee van. Tijdens de 1:1 Werkplek Training zijn alle doelen aan bod gekomen en is er gelijk een toepassing voor bedacht en geïmplementeerd. Hierna was zij erg enthousiast en hebben alle personeelsleden in een avondtraining de Organizing Clinic gekregen. Ondanks dat de specialisten geen ‘kantoorbaan’ hadden hebben zij meerwaarde ervaren.

Floor Stembert – Directeur;

De 1:1 sessie was heel intensief maar zeer bruikbaar en zinvol. Het is echt van belang om de telefoon uit te zetten en de agenda af te blokken, want je hebt alle aandacht bij het organiseren nodig. Na afloop had ik één opgeruimde werkplek (waar het er voorheen drie waren). Ook het werken met de ToDo notes is iets wat ik nog steeds gebruik in de praktijk. Door de avondtraining met het team is onder meer eindelijk het clean desk beleid goed door gevoerd!

Vorig jaar kwam ik in loondienst bij Berends en Slump.

Ambitieus als ik ben, probeerde ik vanaf dag één te bewijzen hoe goed ik wel niet was en nam alles aan dat op mijn pad kwam.

Ik wilde mijn werkgever graag laten zien dat hij een zeer verstandige keuze had gemaakt door mij aan te nemen.

Om mijzelf te bewijzen plande ik vanaf dag één van mijn indiensttreding meerdere afspraken in mijn agenda.

Toen ik werd gevraagd om ons kantoor te vertegenwoordigen binnen de BNI Harderwijk, heb ik ook niet lang nagedacht en heb deze rol op mij genomen.

Ook hier wilde ik z.s.m. middels de noodzakelijke 1 op 1 gesprekken kennis maken met mijn BNI collega’s.

Gelukkig voor mij, resulteerden deze contacten en gesprekken ook in concrete opdrachten.

De dossiers stapelden zich op en mijn agenda liep voller en voller.

De policy bij Berends en Slump is een ‘clean desk’, dus aan het einde van de dag was mijn bureau keurig opgeruimd.

Het kastje achter mij werd echter voller en voller. Kortom ik liep al snel helemaal vast. De dossiers kregen van mij het predicaat: ‘Urgent, minder urgent, nog minder urgent en niet urgent ! Toch kreeg ik dezelfde dossiers dagelijks, soms wekelijks in handen.

Mijn mailbox werd tevens mijn agenda.

Tot dat…. Organizing works en Germo bij mij en, op mijn verzoek, ook bij mijn werkgever in beeld kwam. Germo gevraagd eens een keer met mijn werkgever te gaan babbelen. Ik mocht in dit gesprek persoonlijk uitleggen, waarom ik van mening was dat Germo mij zou kunnen helpen om meer structuur in mijn werk te krijgen.

Germo kreeg de opdracht en is vervolgens een volledige dag met mij aan de slag gegaan.

Dossier voor dossier werd behandeld en bij ieder dossier kreeg ik de vragen;

Wat voor dossier is het, wat moet er mee gebeuren, wie moet het doen, wanneer wil je er mee aan de slag, wanneer wil je het afgerond hebben en hoelang denk je er mee bezig te zijn?

Daarbij werd elk dossier direct met een speciaal kleurtje in de agenda aan mij of aan mijn relatiebeheerder toegewezen.

Aan het einde van de dag was mijn dossierkast compleet leeg en waren alle, nog te behandelen, dossiers keurig op datum georganiseerd in mijn To-Do box met gele To-do briefjes en beschreven met een To-do pen met uitwisbaar inkt, zodat de briefjes meerder keren gebruikt kunnen worden.

Ook mijn mailbox werd met behulp van Germo volledig opgeschoond, waarbij hij mij tevens verschillende handige functies van Outlook leerde gebruiken!

Na een intensieve dag ging ik moe maar zeer voldaan huiswaarts om thuis te vertellen dat ik; in het vervolg eerder thuis was, minder avonden hoefde te werken, meer aandacht voor mijn gezin had, minder vaak chagrijnig zou zijn en dat ze mij konden feliciteren met een geslaagde Organizing works cessie.

Ik beveel de professionele en zeer effectieve aanpak van Organizing works dan ook van harte aan bij iedereen die zich ook maar enigszins herkent in mijn situatie.

Germo, hartelijk dank voor je aandacht, geduld, inzicht en voortreffelijke begeleiding.

Adviseren, coachen, en trainen op het gebied van HRM (Human Resource Management) dat is wat HRMLINQ doet. De schakel tussen Management en Medewerkers. De oprichtster Annemarie de Bruin heeft ruim 15 jaar als manager gewerkt en had de luxe van assistenten. Toen zij voor zichzelf ging beginnen werd het al snel heel veel informatie om zelf te verwerken. Middels de 1:1 Werkplek Training heeft zij geleerd bewuster keuzes te maken en ook de juiste tools aan te wenden. Denk aan een visitekaartjesscanner en een To Do Pen. Hierdoor is ze zelf effectiever met haar tijd omgegaan en kan ze haar klanten meer kwaliteit in minder tijd bieden.

Annemarie de Bruin – directeur HRMLINQ:

Organizing Works leerde ik begin 2013 kennen bij BNI Gershwin. Hun vrolijke pittige presentatie maakte gelijk indruk op mij. Toen nog niet wetende dat zij me zou redden.

Na drie maanden te zijn gestart als ondernemer stapelde mijn werk zich letterlijk en figuurlijk op en miste ik de ondersteuning van de persoonlijke assistentes, op wie ik altijd had kunnen bouwen in mijn carrière. Zodoende Organizing Works gebeld en binnen enkel dagen arriveerden de hulptroepen in de vorm van een Professional Organizer en een enorme koffer vol gadgets. In twee dagdelen werd mijn hele werk georganiseerd onder haar doortastende leiding.
Stap voor stap werden mijn stapels werk, leesvoer, trainingen en documentatie doorgenomen, geordend en gearchiveerd. Er verdween er ook heel wat in de prullenbak!
Resultaat: Mijn kasten zijn nu strak ingericht en ik kan alles kan vinden. Ook mijn computer werd opnieuw ingericht. Hierdoor corresponderen mijn mappen in Outlook weer met de mappen in Word, Excel en Powerpoint. Door het optimaal gebruiken van mijn Outlook agenda zijn al mijn afspraken, voorbereidingen en opdrachten uit mijn hoofd en kan mij weer volledig focussen op de inhoud van mijn opdrachten. Naast clean desk en clean screen is het vooral clear head! De koffer met gadgets bevatte, naast de administratieve items zoals de planner, notes en mapjes., natuurlijk ook de CardScan voor het met 1 druk op de knop digitaliseren van vele visitekaartjes en de To do Pen, waardoor gespreksverslagen maken tot het verleden behoren. De warme betrokkenheid van Organizing Works is de X-factor. Als ondernemer met volle agenda neemt zij de tijd om alles secuur door te nemen en te checken of het allemaal werkt voor mij. Kortom, ik kan het iedereen aanraden om zijn werk te laten organiseren door Organizing Works. Zodat jij, als ondernemer, zakenman of zakenvrouw, je kunt richten op je core business!

Organizing Works, super bedankt!

Mijn grootste leerdoelen waren efficiënter werken en een dagplanning aanhouden. Germo heeft mij hierbij uitstekend geholpen, mede door Outlook beter te benutten. Daarnaast werken met mapjes en to do’s concreet te maken en in de planning te plaatsen. Ook heb ik een vuistregel geleerd wanneer een taak direct uit te voeren of in te plannen.

Wilhelm Polinder, afdeling verhuur